In samenwerking met

De Parel heeft een intensive samenwerking met onderstaande instanties.

De Toegang (voorheen CJG)

Bij De Toegang kun je terecht met al je vragen over opvoeden en opgroeien voor kinderen van 0 tot 23 jaar.

www.cjgzutphen.nl

Intraverte

Intraverte is er voor kinderen bij wie de ontwikkeling niet helemaal vanzelf gaat. Bijvoorbeeld voor kinderen die weinig zelfvertrouwen hebben, zich niet goed kunnen concentreren in de klas, moeite hebben met een scheiding of soms heel boos kunnen worden en eigenlijk niet goed weten hoe ze daarmee om kunnen gaan. Maar ook wanneer motorische vaardigheden achterblijven zoals schrijven, fietsen, klimmen en rennen.
Wij helpen kinderen door aan te sluiten op de eigen ontwikkeling van een kind; dus via spel en beweging! Inschrijven gaat via het inschrijfformulier op onderstaande website en met een verwijsbrief van de huisarts.

Intraverte is op de vrijdag bij ons op school aanwezig.
www.intraverte.nl

Logopedie De praatmaatgroep

Wanneer u /of uw kind problemen heeft op het gebied van de spraak, de taal, de stem of het gehoor, dan staat een team van ervaren logopedisten voor u klaar! Zij hebben korte lijnen met de leerkrachten van De Parel. Inschrijven gaat via het inschrijfformulier op onderstaande website en met een verwijsbrief van de huisarts.

De logopediste van de Praatmaatgroep is op vrijdag bij ons op school aanwezig.
www.depraatmaatgroep.nl

Team Jeugdgezondheid

Onderstaande teamleden zijn aan uw school verbonden. Deze teamleden maken deel uit van een groter JG team binnen uw gemeente. Het kan voorkomen dat een andere collega van het JG team uw school bezoekt.

Functie

Teamlid

Jeugdarts

Ivo Beutick

i.beutick@ggdnog.nl

Jeugdverpleegkundige

Suzanne Drieënhuizen

s.heeregrave@ggdnog.nl

Logopediste

Renske de Vries

r.devries@ggdnog.nl
088 - 4433367

Assistente JG

Marielle Hoefsloot

m.hoefsloot@ggdnog.nl
088 - 4433301

Gezonde school adviseur

Maike Blokhuis

m.blokhuis@ggdnog.nl
088 - 4433581

Heeft u vragen, of wilt u een afspraak maken buiten het inloopspreekuur om? Neem dan gerust contact met ons op! Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00-12.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer 088 – 443 31 00. U kunt ook een e-mail sturen naar: jgz@ggdnog.nl.