Schoolbibliotheek

Sinds schooljaar 2015-2016 is de schoolbibliotheek een samenwerking aangegaan met Graafschap Bibliotheken. Deze samenwerking heeft onder andere ervoor gezorgd dat ons boekenaanbod groter en gevarieerder is.

De schoolbibliotheek bevindt zich midden in de centrale hal van de school. Elke maandag- en donderdagochtend kunnen de leerlingen boeken lenen voor op school en ook om thuis te lezen. Het lenen van de boeken wordt uitgevoerd met behulp van leden van het bibliotheekteam. Het bibliotheekteam bestaat uit ouders / verzorgers van leerlingen op de Parel en twee leerkrachten, die zich op allerlei manieren inzetten om het lezen leuk te maken voor de leerlingen van de Parel.

Lijkt u het ook leuk om mee te helpen met het bibliotheekteam? Kom dan eens langs in onze schoolbibliotheek of neem contact op met juf Carlien of juf Ida.

carliennijenhuis@archipelprimair.nl
idanikkels@archipelprimair.nl